Bizə qoşulun!
KOMANDANIN BİR HİSSƏSİ OLUN!
Vakansiya var.
VAKANSİYA
Hədəf:
Azərbaycan nümayəndəliyinin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin təşkili və nəzarəti, hesabat sənədlərinin vaxtında icrasına nəzarət, habelə mühasibatlıq şöbəsinin əməkdaşları arasında qarşılıqlı əlaqənin təşkili.
Əsas Vəzifələr və Məsuliyyətlər:
- Mühasibat və vergi uçotunun tam şəkildə təşkili və nəzarəti
- Bütün əməliyyatların mühasibat uçotu hesablarında vaxtında və düzgün əks etdirilməsinə nəzarət
- Şirkətdaxili prosedurlara uyğun olaraq mühasibat uçotu üçün sənədlərin qəbuluna nəzarət
- Aylıq, rüblük və illik mühasibat və maliyyə hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi
- Vergi bəyannamələrinin, statistik hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi
- Sənədlərin rəsmiləşdirilməsinin qanuniliyini, vaxtında və düzgünlüyünü, əmək haqqı hesablamalarının tərtibini, vergilərin və digər icbari ödənişlərin düzgün hesablanmasını və köçürülməsini təmin etmək
- Vergi siyasətinin və uçot siyasətinin formalaşdırılmasında fəal iştirak, onun həyata keçirilməsi üçün tədbirlərin hazırlanması
- Mühasibat departamentinin işinin təşkili və səmərəli idarə olunması
- Şirkətin rəhbərliyini maliyyə vəziyyəti, əməliyyatların nəticələri və şirkətin maliyyə vəziyyətindəki dəyişikliklər haqqında tam və etibarlı məlumatlarla təmin etmək
- Şirkətin bölmələrinin əməkdaşlarına mühasibat uçotu, hesabatlara nəzarət və iqtisadi təhlil üzrə metodiki köməklik göstərmək.
- Yoxlama orqanları ilə qarşılıqlı əlaqə
Tələblər:
Peşəkar:
- Universitet təhsili (mühasibat uçotu və audit, maliyyə və ya iqtisadiyyat)
- Mühasib vəzifəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi
- Azərbaycanın Vergi qanunvericiliyini bilmək
- Beynəlxalq maliyyə hesabatı standartları üzrə biliklər
- Navision biliyi; İnternet bankçılıq
- Microsoft Office proqramında peşəkar istifadəçi (Excel, Word, Outlook)
- İngilis dili biliyi məcburidir
Şəxsi:
- Yüksək səviyyəli məsuliyyət, dürüstlük, vicdanlılıq
- Əla analitik bacarıqlar
- Detallara diqqət, diqqətlilik
- Yaxşı ünsiyyət bacarıqları
- İdarəetmə bacarıqları
- Nəticələrə, komanda işinə və əməkdaşlığa diqqət yetirin
- Uzunmüddətli əməkdaşlığa yönəlik
Müraciət üçün: CV-nizi və hər hansı müvafiq layihə və ya kurs işləri nümunələrini mövzu hissəsində “Mühasib” qeyd etməklə info.az@krka.biz ünvanına göndərin.
Əlaqə: “Krka, Tovarna zdravil d. d., Novo mesto” Azərbaycanda
Xocalı prospekti 55 AGA Biznes MərkəziAZ 1002 Bakı
Telefon: +994 12 464 40 22
Mobil: +994 51 290 44 74
Komandamıza qoşulmaq üçün yüksək motivasiyalı Avtomobil Parkı Meneceri axtarırıq.
Əsas Məsuliyyətlər:
- avtomobillərin alınması;
- təyin edilməsi;
- istifadəsi;
- texniki xidməti;
- dəyişdirilməsi və silinməsi üçün proqramın planlaşdırılması;
- istiqamətləndirilməsi;
- idarə edilməsi;
- nəzarəti və risklərin azaldılması;
- aylıq hesabatların hazırlanması.
Tələblər:
- Excel proqramında işləmə bacarığı;
- İngilis və rus dillərini bilmək;
- Analitik və problem həll etmə bacarığı.
Müraciət üçün: CV-nizi və hər hansı müvafiq layihə və ya kurs işləri nümunələrini mövzu hissəsində “Avtomobil Parkı Meneceri” qeyd etməklə info.az@krka.biz ünvanına göndərin.
Əlaqə: “Krka, Tovarna zdravil d. d., Novo mesto” Azərbaycanda
Xocalı prospekti 55 AGA Biznes MərkəziAZ 1002 Bakı
Telefon: +994 12 464 40 22
Mobil: +994 51 290 44 74
Məqsəd:
- Təyin olunmuş ərazidə KRKA-nın maraqlarını təmsil etmək (həkimləri və əczaçıları KRKA dərmanları haqqında məlumatlandırmaq);
- Həkimlər üçün dəyirmi masaların keçirilməsi;
- Konfranslarda və sərgilərdə KRKA şirkətinin təmsil olunması;
- Görülən işlərə dair hesabatların hazırlanması.
Tələblər:
- Ali təhsil (əczaçılıq/tibbi/kimya/biologiya/psixologiya);
- Tibbi nümayəndə/satış nümayəndəsi/satış meneceri kimi iş təcrübəsi arzuolunandır;
Biz nə təklif edirik:
- Beynəlxalq əczaçılıq istehsalçısında inkişaf imkanı: təlimlər, fərdi mentorluq, İnkişaf Mərkəzlərində və Kadr Ehtiyatında iştirak etmək imkanı;
- AR Əmək Məcəlləsinə uyğunluq (işin ilk günündən şirkətin üzvü kimi qeydiyyat, “ağ” əmək haqqı, xəstəlik məzuniyyətinin ödənilməsi, illik ödənişli məzuniyyətin verilməsi);
- Əmək haqqı + performansa görə bonus + ən yaxşı işçilər üçün əlavə motivasiya proqramları;
- 30 gün məzuniyyət;
- Korporativ avtomobil, iPAD, mobil rabitə və şirkət siyasətinə uyğun olaraq qida xərclərinin ödənilməsi;
Müraciət üçün: CV-nizi “Tibbi Nümayəndə” qeyd etməklə info.az@krka.biz ünvanına göndərin.
Əlaqə: “Krka, Tovarna zdravil d. d., Novo mesto” Azərbaycanda
Xocalı prospekti 55 AGA Biznes MərkəziAZ 1002 Bakı
Telefon: +994 12 464 40 22
Mobil: +994 51 290 44 74