Bizə qoşulun!

KOMANDANIN BİR HİSSƏSİ OLUN!

Vakansiya var.

VAKANSİYA

Hədəf:

Azərbaycan nümayəndəliyinin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin təşkili və nəzarəti, hesabat sənədlərinin vaxtında icrasına nəzarət, habelə mühasibatlıq şöbəsinin əməkdaşları arasında qarşılıqlı əlaqənin təşkili.

Əsas Vəzifələr və Məsuliyyətlər:

  • Mühasibat və vergi uçotunun tam şəkildə təşkili və nəzarəti
  • Bütün əməliyyatların mühasibat uçotu hesablarında vaxtında və düzgün əks etdirilməsinə nəzarət
  • Şirkətdaxili prosedurlara uyğun olaraq mühasibat uçotu üçün sənədlərin qəbuluna nəzarət
  • Aylıq, rüblük və illik mühasibat və maliyyə hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi
  • Vergi bəyannamələrinin, statistik hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi
  • Sənədlərin rəsmiləşdirilməsinin qanuniliyini, vaxtında və düzgünlüyünü, əmək haqqı hesablamalarının tərtibini, vergilərin və digər icbari ödənişlərin düzgün hesablanmasını və köçürülməsini təmin etmək
  • Vergi siyasətinin və uçot siyasətinin formalaşdırılmasında fəal iştirak, onun həyata keçirilməsi üçün tədbirlərin hazırlanması
  • Mühasibat departamentinin işinin təşkili və səmərəli idarə olunması
  • Şirkətin rəhbərliyini maliyyə vəziyyəti, əməliyyatların nəticələri və şirkətin maliyyə vəziyyətindəki dəyişikliklər haqqında tam və etibarlı məlumatlarla təmin etmək
  • Şirkətin bölmələrinin əməkdaşlarına mühasibat uçotu, hesabatlara nəzarət və iqtisadi təhlil üzrə metodiki köməklik göstərmək.
  • Yoxlama orqanları ilə qarşılıqlı əlaqə

Tələblər:

Peşəkar:

  • Universitet təhsili (mühasibat uçotu və audit, maliyyə və ya iqtisadiyyat)
  • Mühasib vəzifəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi
  • Azərbaycanın Vergi qanunvericiliyini bilmək
  • Beynəlxalq maliyyə hesabatı standartları üzrə biliklər
  • Navision biliyi; İnternet bankçılıq
  • Microsoft Office proqramında peşəkar istifadəçi (Excel, Word, Outlook)
  • İngilis dili biliyi məcburidir

Şəxsi:

  • Yüksək səviyyəli məsuliyyət, dürüstlük, vicdanlılıq
  • Əla analitik bacarıqlar
  • Detallara diqqət, diqqətlilik
  • Yaxşı ünsiyyət bacarıqları
  • İdarəetmə bacarıqları
  • Nəticələrə, komanda işinə və əməkdaşlığa diqqət yetirin
  • Uzunmüddətli əməkdaşlığa yönəlik

Müraciət üçün: CV-nizi və hər hansı müvafiq layihə və ya kurs işləri nümunələrini mövzu hissəsində “Mühasib” qeyd etməklə info.az@krka.biz ünvanına göndərin.

Əlaqə: “Krka, Tovarna zdravil d. d., Novo mesto” Azərbaycanda
Xocalı prospekti 55 AGA Biznes MərkəziAZ 1002 Bakı

Telefon: +994 12 464 40 22
Mobil: +994 51 290 44 74

Komandamıza qoşulmaq üçün yüksək motivasiyalı Avtomobil Parkı Meneceri axtarırıq.

Əsas Məsuliyyətlər:

  • avtomobillərin alınması;
  • təyin edilməsi;
  • istifadəsi;
  • texniki xidməti;
  • dəyişdirilməsi və silinməsi üçün proqramın planlaşdırılması;
  • istiqamətləndirilməsi;
  • idarə edilməsi;
  • nəzarəti və risklərin azaldılması;
  • aylıq hesabatların hazırlanması.

Tələblər:

  • Excel proqramında işləmə bacarığı;
  • İngilis və rus dillərini bilmək;
  • Analitik və problem həll etmə bacarığı.

Müraciət üçün: CV-nizi və hər hansı müvafiq layihə və ya kurs işləri nümunələrini mövzu hissəsində “Avtomobil Parkı Meneceri” qeyd etməklə info.az@krka.biz ünvanına göndərin.

Əlaqə: “Krka, Tovarna zdravil d. d., Novo mesto” Azərbaycanda
Xocalı prospekti 55 AGA Biznes MərkəziAZ 1002 Bakı

Telefon: +994 12 464 40 22
Mobil: +994 51 290 44 74

Məqsəd:

  • Təyin olunmuş ərazidə KRKA-nın maraqlarını təmsil etmək (həkimləri və əczaçıları KRKA dərmanları haqqında məlumatlandırmaq);
  • Həkimlər üçün dəyirmi masaların  keçirilməsi;
  • Konfranslarda və sərgilərdə KRKA şirkətinin təmsil olunması;
  • Görülən işlərə dair hesabatların hazırlanması.

Tələblər:

  • Ali təhsil (əczaçılıq/tibbi/kimya/biologiya/psixologiya);
  • Tibbi nümayəndə/satış nümayəndəsi/satış meneceri kimi iş təcrübəsi arzuolunandır;

Biz nə təklif edirik:

  • Beynəlxalq əczaçılıq istehsalçısında inkişaf imkanı: təlimlər, fərdi mentorluq, İnkişaf Mərkəzlərində və Kadr Ehtiyatında iştirak etmək imkanı;
  • AR Əmək Məcəlləsinə uyğunluq (işin ilk günündən şirkətin üzvü kimi qeydiyyat, “ağ” əmək haqqı, xəstəlik məzuniyyətinin ödənilməsi, illik ödənişli məzuniyyətin verilməsi);
  • Əmək haqqı + performansa görə bonus + ən yaxşı işçilər üçün əlavə motivasiya proqramları;
  • 30 gün məzuniyyət;
  • Korporativ avtomobil, iPAD, mobil rabitə və şirkət siyasətinə uyğun olaraq qida xərclərinin ödənilməsi;

Müraciət üçün: CV-nizi  “Tibbi Nümayəndə” qeyd etməklə info.az@krka.biz ünvanına göndərin.

Əlaqə: “Krka, Tovarna zdravil d. d., Novo mesto” Azərbaycanda
Xocalı prospekti 55 AGA Biznes MərkəziAZ 1002 Bakı

Telefon: +994 12 464 40 22
Mobil: +994 51 290 44 74